Efterlyses = En lovande och värdig man!

Ja då, då var vi här.  Madelene (Madden) Ekeroth letar en värdig och duglig man! Det kan så klart inte vem som hällst vara. Dock har vi lagt ihop en check lista för att kunna eliminera hela manliga svenska folket! Passar du in på mer en 5 av dessa så hör av dig ;)

  1. Godhjärtad
  2. mild
  3. social
  4. välvillig
  5. vänlig
  6. rik
  7. förstående
  8. öppensinnad
  9. kämpande
  10. kan kompremissa
  11. ha ett visst mån av självförtroende
  12. personlig
  13. possetiv
  14. Ung (18 - 25)
  15. Stark
  16. Lovande
  17. Omtänksam
  18. Kommunicerande
  19. givande
  20. anpassningsbar
Jag vet att ingen av er kommer att kunna ha alla dessa förmågor i personligheten däför måste ni se hyffsat bra ut för att kompensera era nackdelar! ;) Jag som Maddens barndomsvän har rätten till att kräva allt detta från er!

Lycka till säger jag bara!

xxx Jossan

Kommentarer
Postat av: Johan ;D

Ser bra ut, töser :) Har ingen jag kan rekommendera, dock, men jag önksar er ett stort lycka till att hitta denna människa :)

2010-01-02 @ 17:43:12
URL: http://newagelick.wordpress.com/
Postat av: Joel

Hah! Har minst 10 av de där, om jag avrundar lite ;=) Saknar tyvärr den kriterie som inte står uppunktad dock!

2010-01-02 @ 18:19:44
URL: http://joellinderos.se
Postat av: Madden

haha bra Joel ;)



tack endå johan ^^

2010-01-02 @ 22:01:39
URL: http://ekeroth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0